RETUR ÎN 30 DE ZILE.
Numai la noi!
PREȚURI MICI!
La cele mai mari branduri
LIVRARE GRATUITĂ!
La comenzi peste 178 LEI

Politica de retur

Ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziționare a produselor de pe site-ul fera24.ro, în termen de 30 de zile calendaristice, fără a justifica decizia și fără alte costuri.

Perioada de retragere începe la data recepționării produselor de către tine.

Exercitarea dreptului de retragere:

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta prin e-mail sau la numărul de telefon de contact.

Îți vom rambursa întreaga valoare a comenzii direct în contul tău bancar, fără comisioane sau penalizări.

Rambursarea este condiționată de primirea produselor înapoi de către noi sau de furnizarea dovezii că au fost trimise. Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să ne notificati despre aceasta utilizind datele de contact din acești Termeni și condiții; vă rugăm să introduceți produsul respectiv într-un colet care va fi expediat către noi la adresa HelpShip SRL / Allpacka / Swiat / 3214 Str. Sântion. nr.707 B1H 417078 Sântion, Bihor și vă rugăm să vă asigurați că acesta îndeplinește condițiile pentru a fi returnat, conform celor de mai sus.

Adresă retur:

HelpShip SRL / Allpacka / Swiat / 3214

Str. Sântion. nr.707 B1H

417078 Sântion, Bihor


Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (nederiorat și cu documentele care l-au însoțit - factura, certificate de garanție (unde este cazul) etc.).

Excepțiile sunt stabilite prin lege și nu se pot returna produse precum:

-produsele personalizate (de exemplu, obiectele care au fost inscripționate cu anumite texte sau imagini);

-CD-urile și alte produse informatice;

-programele de calculator descărcate sau e-book–urile;

-alte servicii achiziționate online etc.

De asemenea, nu se pot returna produsele care nu pot fi revândute din motive de igienă sau produsele perisabile – hrană, scutece etc. Excepțiile de la dreptul de retragere sunt enumerate limitativ de lege.

În cazul in care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea O.G. nr. 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale în vigoare.

Facebook