RETUR ÎN 30 DE ZILE.
Numai la noi!
PREȚURI MICI!
La cele mai mari branduri
LIVRARE GRATUITĂ!
La comenzi peste 178 LEI

Termeni și Condiții

Utilizarea sub orice formă (vizitare sau cumparare de produse) a site-ului Fera.ro, implică acceptarea termenilor și condițiilor menționate mai jos. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a documentului. Acesta este disponibil și fizic, la sediul firmei.

Definiții

Site - domeniul www.fera.ro

Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro și deține Marca de Încredere. Mai multe detalii https://trusted.ro/despre-noi/standardele-trusted-ro/?section=magazine 

Cumpărător – orice persoana fizică cu varsta minimă de 18 ani sau juridică care vizitează și/sau plasează o comandă în site (“Dvs.”)

Vânzător – societatea comercială Pet Cult SRL, cu sediul in București, strada Vasile Lascăr nr. 11, ap.1, sector 2, număr de ordine la Registrul Comerțului J40/7291/2018, Cod Unic de Înregistrare 39396580, capital social 10000 LEI, cont RO31INGB0000999908109359 deschis la ING Bank.

Bunuri și servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător cumpărătorului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător, prin care vânzătorul este de acord să livreze bunurile și cumpărătorul este de acord să primească aceste bunuri și să facă plata acestora.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.

Informații generale

Plasarea și acceptarea comenzii

Prin efectuarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonică sau prin e-mail) prin care vânzătorul își derulează activitatea.

Notificarea primită de către cumpărător prin e-mail cu privire la primirea comenzii din partea cumpărătorului are rol de informare și nu presupune acceptarea comenzii.

Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul confirmării, pe un suport durabil, de către vânzător a acceptarii comenzii transmise de cumpărător. O comandă neconfirmată nu va avea valoare contractuală între părți.

Informațiile prezentate pe site-ul vânzătorului, inclusiv acești termeni și condiții, au caracter informativ și pot fi modificate de către vânzător, fără o anunțare prealabilă. Modificările intervenite nu vor avea efect retroactiv și se vor aplica exclusiv pentru comenzile plasate începând cu data intervenirii lor.

Includerea oricăror produse sau servicii pe site la un moment dat nu înseamna și nici nu garantează ca aceste produse și/sau servicii sunt disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs sau serviciu.

Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta. Pentru întrebări referitoare la datele dumneavoastră cu caracter personal și pentru instrucțiuni privind accesarea sau ștergerea informațiilor stocate, vă rugăm să accesați secțiunea Politica de Confidențialitate.

Vor fi excluse de pe site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat.

Modalitatea de plată

Pentru comenzile efectuate pe site-ul www.fera.ro puteți plăti în două modalități diferite.

Plata la livrare

Veți plăti coletul în numerar la curier. Această metodă de plată este taxată cu o taxă suplimentară de 3 LEI.

Plata cu cardul bancar prin intermediul PayU,

În cazul în care ați ales metoda de plată cu ajutorul cardului bancar, este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră, pe o pagină securizată.

* Toate prețurile afișate pe site includ TVA.

** Prețurile afișate pe site nu includ taxa de livrare. Costul pentru fiecare livrare este indicat la momentul plasării comenzii.

Anularea comenzii

Puteți anula sau returna o comandă de la data plasării acesteia până în a treizecea (30-a) zi de la primirea produselor comandate. Dacă ați plătit pentru aceste produse, vi se va rambursa o sumă din care se vor reține taxele de retur, unde este cazul.

Veți fi răspunzător pentru orice valoare diminuată a produselor care rezultă din manipularea acestora în alt mod decit este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

Dacă doriți să anulati sau să returnați comanda, vă rugăm să ne transmiteți o notificare scrisă prin e-mail utilizând datele noastre de contact menționate aici apoi returnați-ne produsele în termenul menționat mai sus. Vom încerca să vă rambursăm plata prin aceeași metodă în care aceasta a fost efectuată de către dvs., în cel mai scurt timp cu putință, însa cel mult în 30 zile lucrătoare de la primirea notificarii dvs. de anulare a comenzii, sub condiția ca noi să fi primit produsele la care se referă comanda anulată sau cel puțin să fi primit dovada ca acestea au fost expediate în mod corespunzător către noi.

Dacă produsul/produsele pe care le-ați primit prezintă defecte, vă rugăm să ne transmiteti o notificare scrisă în acest sens în conformitate cu prevederile de mai jos din capitolul Garanții și să returnați produsul/produsele respective. Pentru orice produse considerate defecte, noi vom efectua o rambursare integrală.

Prevederile de mai sus nu afectează și nici nu limitează vreun drept prevazut de lege.

Cesionarea și subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

Dreptul de proprietate intelectuală și industrială de autor (DPI)

Numele site-ului precum și insemnele grafice sunt mărci inregistrate în proprietatea Pet Cult S.R.L., aceste informații nu pot fi transmise sau copiate fără acordul prealabil scris al proprietarului. Nerespectarea acestor condiții se sancționează conform legilor în vigoare.

Dacă prin conținutul site-ului www.fera.ro se încalcă drepturi de proprietate intelectuală, vă rugăm să ne raportați eventualele situații la adresa: [email protected].

Informațiile de pe site

Imaginile de pe site au caracter informativ și pot diferi din cauza diferențelor inerente care pot să apara între poze și realitate.

Fera.ro pune în mod clar și inteligibil la dispoziția consumatorul urmatoarele informații:

  • principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor vândute;
  • toate datele despre companie (denumire societate, adresa, telefon etc.);
  • prețul fiecărui produs, prețul total al produselor și toate costurile suplimentare de transport, de livrare;
  • modalitățile de plata, livrare, executare;
  • informații privind dreptul de retragere, conditiile, termenele și procedurile de exercitare a dreptului respectiv, în conformitate legislația în vigoare.

Pet Cult S.R.L. își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site.

Pet Cult S.R.L. nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului.

Condiții de plată

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze la momentul plasării comenzii, toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Procedura de conciliere

În cazul în care o persoană are o nemulțumire se poate adresa în scris către adresa de e-mail: [email protected].

Sesizarile pentru cazurile care impun conciliere pot fi facute de orice persoană care se considera nedreptațită.

În urma primirii descrierii unei situații, ea va fi analizată în detaliu.

După primirea unei sesizări sau a unei reclamații, se întocmește un raport asupra cazului și se înaintează către managerul general, care va adopta o decizie asupra cazului. Această decizie va fi transmisă către client în maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizării.

Întreaga procedură de conciliere până la finalizare este confidențială.

În cazul în care se ajunge la conciliere cazul se consideră închis.

Drepturile dvs. de a vă adresa autorităților competente sau chiar instanțelor judecătorești, dupa caz, nu este limitat sau restrâns în niciun fel.

Nimic din acești termeni și conditii nu exclude și nici nu limitează răspunderea noastră cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal să ne limităm sau să ne exlcudem răspunderea.

Riscuri și responsabilități

Livrare

Vânzătorul se obligă să expedieze bunurile și serviciile în sistem de curierat door-to-door către cumpărător prin serviciul de curierat.

Facem totul pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putință și în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorința noastră este să livrăm comanda în termen de 1 zi pana la 10 zile lucrătoare pentru Bucuresti și în termen de 1 zi pana la 10 zile pentru alte locații din Romania. Desi intenția noastră este să efectuăm livrarea în aceste intervale, exista posibilitatea ca livrarea să dureze mai mult din pricina unor circumstanțe independente de voința noastră, dar nu mai mult de 30 de zile de la data confirmării comenzii. În cazul în care termenul de livrare depașeste 30 de zile, aveți dreptul de a anula comanda.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare a comenzii, vânzătorul este obligat să anunțe cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termenul de 3 zile lucrătoare de la primirea informațiilor rectificate.

Greutatea maximă a pachetului pe care îl putem expedia este de 31 kg. Toate comenzile cu produse care cântăresc mai mult de 31 kg vor fi expediate în 2 sau mai multe colete, în funcție de greutate. Pentru astfel de comenzi, este posibil să se perceapă o taxă de procesare pentru a acoperi costurile suplimentare. Taxa este de 9,90 RON pentru fiecare colet suplimentar.

Transport – Ambalare

În afără de cazul în care este agreat de vânzător și cumpărător diferit, vânzătorul se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu bunurile și serviciile în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care vânzătorul colaborează sau către reprezentantul cumpărătorului, după caz.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și serviciilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Garanții

Toate produsele sunt însoțite de factură și certificat de garanție (producător sau vânzător), dacă este cazul.

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se eliberează duplicate pentru certificatul de garanție.

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate si respecta  termenele conform legii OUG 140/2021

Drepturile consumatorului

1.1. Executarea este considerată neconformă dacă, la momentul realizării, prestația nu îndeplinește standardele de calitate stabilite de lege sau în contract. Nu se consideră neconformă executarea dacă beneficiarul a fost conștient sau ar fi trebuit să fie conștient de defect la momentul încheierii contractului. În cazul contractelor între profesioniști și consumatori, orice clauză contrară dispozițiilor acestui capitol în defavoarea consumatorului este nulă.
1.2. În situația în care lipsește conformitatea, consumatorul are dreptul să solicite vânzătorului să aducă produsul la conformitate fără a plăti.
1.3. Consumatorul poate opta pentru una dintre următoarele modalități de remediere.
1.4. Consumatorul are dreptul să solicite în primul rând repararea produsului sau să ceară înlocuirea acestuia, în ambele cazuri fără a plăti, cu excepția cazului în care aceste măsuri sunt imposibile sau disproporționate.
1.5. În cazul în care nu a solicitat sau nu a putut solicita repararea sau înlocuirea, consumatorul poate beneficia de o reducere corespunzătoare a prețului sau poate rezilia contractul referitor la acest produs.
1.6. Modalitatea de remediere aleasă poate fi schimbată ulterior, însă cheltuielile legate de această schimbare vor fi suportate de către cumpărător, cu excepția cazului în care această modificare a fost justificată sau necesară din cauza comportamentului profesionistului.
1.7. Consumatorul trebuie să notifice vânzătorul imediat despre lipsa de conformitate sau cel târziu în termen de două luni de la constatare. Răspunderea vânzătorului este angajată în cazul în care lipsa de conformitate apare într-un interval de 2 ani de la livrarea produsului. Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră

Transferul proprietății

Proprietatea asupra bunurilor și serviciilor va fi transferată la momentul efectuarii plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).

În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către vânzător să permita cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.

Returnări

Pet Cult S.R.L. garantează rambursarea integrală a prețului achitat pentru produs conform prevederilor acestor Termeni și condiții cu condiția ca fiecare dintre produsele în discuție să fie returnate în aceeași stare în care erau la primire (fără a prezenta deteriorări, spălări, modificări s.a.), prezentând etichete intacte și în termen de 30 de zile la primirea produselor.

Dacă doriți să returnați un produs:

Descarcăți de aici cererea de retur, se completează și trimite către [email protected] sau [email protected] urmând ca apoi să primiți aprobarea cererii.

Formularul de retur reprezintă doar un model și nu este obligatoriu, în continuare, ne puteți comunica intenția de returnare către cele 2 adrese e-mail [email protected] sau [email protected] 

De îndată ce recepționăm produsele obiect al returului, vă vom informa despre aceasta utilizând datele de contact pe care ni le-ați pus la dispoziție, confirmându-vă despre acest fapt.

Contravaloarea produselor vă fi returnata prin transfer bancar, iar pentru plățile pe care le-ați efectuat utilizând metoda de plată numerar la livrare, vă rugăm să ne precizați datele bancare pe care le putem folosi în vederea efectuării rambursării.

Răspundere

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricarei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea produselor.

Vânzătorul va fi răspunzător în cazul în care sub-contractanții și/sau partenerii săi de orice fel implicați în executarea comenzii nu îndeplinesc oricare din obligațiile contractuale.

Pet Cult S.R.L. nu este răspunzatoare pentru pierderile indirecte care sunt un efect secundar al pierderii sau pagubei principale potențial suferite (exemplificativ, însa fără a se limita la, pierderea profitului) sau pentru imposibilitatea de a livra produsele sau de a ne îndeplini oricare dintre obligațiile care ne revin conform acestor Termeni și Condiții în cazul în care această imposibilitate este cauzată de o situație de forță majoră.

Dreptul de retragere

1.1. Îți este conferit dreptul de a renunța la prezentul contract de vânzare-cumpărare, fără a fi necesar să precizezi motivele, în decurs de 30 zile.
1.2. Perioada în care poți exercita dreptul de retragere se încheie după 30 zile de la semnarea contractului sau de la momentul în care tu sau o terță parte, altele decât transportatorul și indicată de tine, preiei fizic produsele (în cazul unui contract referitor la mai multe bunuri comandate de Cumpărător printr-o singură comandă și de la momentul preluării fizice de către tine sau de către o terță parte, altele decât transportatorul și indicată de tine, a ultimului produs).
1.3. Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informezi prin completarea și transmiterea în format electronic ([email protected]; [email protected], a formularului standard de retragere. Vom emite fără întârziere o confirmare prin e-mail a primirii solicitării de retragere.
1.4. Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

1.5. În cazul retragerii tale, vom restitui integral orice sumă pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile de livrare, cu excepția costurilor suplimentare generate de alegerea unei modalități de livrare diferite de cea standard și mai puțin costisitoare pe care o oferim, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de maximum 14 zile de la data în care suntem informați despre decizia ta de a renunța la prezentul contract. Vom efectua rambursarea folosind aceeași metodă de plată ca și cea folosită în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ai acordat în mod expres altfel; oricum, nu vei suporta nicio taxă în legătură cu această rambursare. Putem amâna rambursarea până când primim înapoi produsele sau până când ne furnizezi dovada că le-ai expediat, în funcție de care este mai aproape.
1.6. La returnarea produselor, nu acceptăm colete cu plată ramburs.
1.7. Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipulările efectuate, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calității și funcționării produselor. În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea la stadiul inițial (dacă este posibil). Dacă clientul nu este de acord cu această taxă, i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala sa. Această clauză se aplică în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind metode de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în Ordonanța de Urgență nr. 34/2014.
1.8. Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile returnării. Plata transportului este responsabilitatea consumatorului și trebuie efectuată direct către curier.
1.9. În cazul în care produsele livrate au fost însoțite de cadouri, acestea trebuie returnate odată cu produsele.

Exceptări de la dreptul de retragere

1.10. Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b)furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c)furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d)furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f)furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g)furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h)contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i)furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j)furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k)contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l)prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m)furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Alte prevederi

Părțile în contract vor fi considerate contractanți independenți și nici uneia din părți nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte. Termenii și condițiile din acest document înlocuiesc alte întelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre părțile amintite, referitoare la subiectul prezentului contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin înțelegere scrisă semnată de ambele părți.

Accesul și utilizarea site-ului fera.ro se face sub autoritatea acestor reguli, în termenii și condițiile prezentate. Utilizarea site-ului, logarea și accesul la servicii presupune implicit acceptarea acestor termeni și condiții, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.

Dreptul de autor pentru informațiile existente pe acest site este deținut de Pet Cult S.R.L. Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus parțial, integral sau modificat fără permisiunea anterioară explicită, prin acord prealabil scris al Pet Cult S.R.L.

Se precizează că articolele postate pe Fera.ro constituie în marea lor majoritate un pamflet și trebuie tratate ca atare. Excepția o constituie articolele în care se specifică sursa informației și care sunt reale.

Conținutul acestui site, textele, grafica, software-ul, siglele și orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor și sunt proprietatea Pet Cult S.R.L.

Pet Cult S.R.L. sau terțe părți pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului fera.ro, legături (link-uri) către alte pagini sau resurse World Wide Web. Pet Cult S.R.L. nu garantează, nu este și nu poate fi făcut responsabil în nici un fel de disponibilitatea acestora, de forma, conținutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective.

Pet Cult S.R.L. nu va fi responsabilă sau pasibilă de a plăti despăgubiri, direct sau indirect, pentru orice pagubă sau pierdere cauzată sau presupusă a fi fost cauzată de/sau în legătură cu folosirea sau încrederea în informațiile, conținutul, bunurile sau serviciile puse la dispozitie de site-urile respective.

Dispoziții privind verificarea și autenticitatea avizelor

1. În vederea prezentării recenziilor consumatorilor, Vânzătorul verifică recenziile privind serviciile și produsele, implementând mijloace adecvate de evaluare a autenticității acestora. După publicarea unei opinii, aceasta este verificată de către un angajat al magazinului. Dacă există îndoieli privind autenticitatea opiniei, acestea vor fi clarificate ținând cont de dovezile prezentate cu privire la achiziționarea serviciului respectiv. Dacă se constată că informațiile regăsite în recenzie și cele obținute în perioada clarificărilor nu pot fi asociate cu comanda care reprezintă subiectul recenziei, atunci recenzia respectivă este eliminată.
2. Publicăm toate recenziile (atât pozitive, cât și negative) și nu intervenim în conținutul lor, nu oferim beneficii suplimentare legate de publicarea sau anularea unei recenzii.
3. Datorită motivelor menționate mai sus, putem asigura faptul că recenziile disponibile pe site-ul Magazinului sunt verificate, autentice și reflectă experiențele reale ale cumpărătorilor.
4. Recenziile legate de Magazin pot fi publicate pe paginile altor entități. În cazul unor astfel de recenzii, în ceea ce privește evaluarea credibilității și autenticității acestora, se aplică regulile stabilite de aceste entități. Magazinul depune toate eforturile pentru ca opiniile despre magazin să fie întotdeauna demne de încredere și autentice.

Conținutul aparținând Utilizatorului

Conținutul aparținând Utilizatorului constă în materialele postate individual sau prin intermediul Magazinului de către fiecare Utilizator:
1) recenzii sau comentarii despre magazin sau produse,
2) informații suplimentare la plasarea comenzii, cum ar fi cele de pe contul clientului.
2. Utilizatorul nu poate publica conținutul care reprezintă un conținut ilegal conform Actului privind Serviciile Digitale (DSA) sau care sub o altă formă este neconform cu legea, cu acest Regulament sau cu bunele moravuri, în special:
1) conținutul destinat comiterii unei infracțiuni sau unui delict,
2) conținutul care încalcă drepturile personale sau drepturile de autor,
3) conținutul de tip spam,
4) conținutul destinat desfășurării unei activități comerciale neloiale, inclusiv practici de marketing interzise,
5) conținutul care nu este în conformitate cu tematica serviciului vizat.
3. Putem verifica, bloca și șterge conținutul ilegal - păstrând principiile obiectivității și ale diligenței corespunzătoare.
4. Raportarea conținutului ilegal trebuie să includă:
1) motive justificate pentru care o persoană sau o entitate susține că informațiile respective constituie un conținut ilegal,
2) indicarea locației electronice a informației, cum ar fi adresa URL și informații suplimentare care permit identificarea conținutului ilegal,
3) numele și prenumele sau denumirea și adresa de email a persoanei sau entității care face raportarea - cu excepția raportărilor legate de informații considerate a fi asociate cu una dintre infracțiunile menționate în articolele 3–7 ale directivei 2011/93/UE;
4) o declarație care confirmă că persoana sau entitatea raportoare acționează în bună credință și este convinsă că informațiile și acuzațiile prezentate sunt corecte și complete.
5. Dacă, în urma verificării inițiate din propria noastră inițiativă sau ca urmare a unui raport, stabilim că anumite conținuturi sunt ilegale, putem decide blocarea sau ștergerea acestora.
6. Atât Utilizatorul care a raportat conținutul și nu este de acord cu decizia noastră, cât și Utilizatorul al cărui conținut a fost considerat ilegal, au dreptul de a face apel la deciziile privind conținutul prin intermediul punctului de contact menționat la pct. 13 de mai jos.  Apelul trebuie să include numele și prenumele, datele de contact și motivele solicitării de revizuire a deciziei.
7. După depunerea apelului, vom confirma imediat primirea acestuia și îl vom evalua în termen de 14 zile. Apelurile nu vor fi evaluate într-un mod automatizat. Justificarea deciziei noastre va fi formulată în conformitate cu cerințele Actului privind Serviciile Digitale.
8. Utilizatorul are dreptul de a face apel la deciziile privind conținutul prin intermediul punctului de contact menționat la pct. 13 de mai jos. Apelul trebuie să includă numele și prenumele, detaliile de contact și motivele solicitării de revizuire a deciziei.
9.În cazul nerespectării grave a prevederilor acestui punct și publicării de conținut ilegal, putem decide să blocăm temporar (să suspendăm) sau să ștergem contul, precum și să limităm funcționalitățile contului.
10. Condiția pentru a lua o decizie privind contul unui utilizator este respectarea principiilor obiectivității și diligenței corespunzătoare. La o astfel de decizie se poate face apel, care nu va fi evaluat într-un mod automatizat. Evaluarea apelului se va face în termen de 14 zile, iar Utilizatorul va fi informat imediat despre rezultat.
11. Nu suntem responsabili pentru Conținutul Utilizatorului, dacă:
1) nu avem cunoștință efectivă despre activitatea ilegală sau conținutul ilegal, și în ceea ce privește pretențiile de despăgubire – nu suntem conștienți de starea de fapt sau circumstanțele care indică în mod evident activitatea ilegală sau conținutul ilegal;
2) întreprindem acțiuni imediate corespunzătoare pentru a elimina sau a împiedica accesul la conținutul ilegal, odată ce am obținut astfel de cunoștințe sau informații.
12. În cazul în care primim orice informații care oferă motive să suspectăm că s-a comis, se comite sau ar putea să se comită o infracțiune care amenință viața sau siguranța uneia sau mai multor persoane, vom informa imediat autoritățile de urmărire penală sau instanțele judiciare ale statului membru interesat sau ale statelor membre interesate și vom furniza toate informațiile disponibile despre acest lucru.
13. Am stabilit un punct de contact, care servește la îndeplinirea obligațiilor noastre legate de Actul privind Serviciile Digitale (DSA) și prin care autoritățile competente și Utilizatorii pot comunica cu noi: [email protected]. Utilizând adresa de email indicată, este posibil, în special, să raportați conținutul pe care Utilizatorul îl consideră ilegal.
14.  Niciuna dintre prevederile de mai sus nu este destinată să limiteze drepturile Utilizatorului și nu trebuie interpretată în acest mod.